top of page

KOOLITUS "AKTIIVNE PAKKUMINE TEENINDUSES"

ALUSTAME HOIAKUTEST

​

Kõige suuremad müügitakistused ei seisne müügitehnikate puudumises, vaid mittesoodsates hoiakutes.

Selgitame välja teie teenindusmeeskonna hoiakud.

​

​

KOOLITAJAST

LOOME SOODSAD HOIAKUD

​

Tihti ei olda oma hoiakutsest teadlik, veel vähem sellest, et need mõjutavad (teenindus)käitumist.

Loome müügisõbralikud hoiakud.

​

​

LOOME LISAVÄÄRTUST TOOVA TEENINDUSPROTSESSI

​

Koostöös koolitatavatega valmib teenindusprotsess, kuhu "istutame" lisaväärtuse pakkumise kohad. Harjutame läbi ja paneme koheselt praktikasse teie toodete ja teenustega. 

​

​

  • Keskendume müügihoiakute kujundamisele

  • emotsionaalse väärtuse loomisele teeninduses

  •  suhtlusoskusele külalistega ja aktiivsele pakkumisele.

  • Koolituse tulemusena kasvavad teenindaja enesekindlus ja müügioskused ning luuakse  pakkumise protsess. Koolituse kestvus 4 h, max koolitujate arv 15, hind 1250 eur.

Olen Aile Laansalu ja tegutsenud üle 20 aasta kliendikogemuse  juhina. Olen väga uhke oma töö üle Olde Hansas, kus töötasin välja maailmatasemega teenuseid ja hoolitsesin, et teenindus oleks alati erakordne . Aktiivne pakkumine on kindlalt hea teeninduse tunnus, sest külaline soovib kogeda parimat ja ainus tugi selles on teenindaja.

Olen Tene Link ja tegutsenud üle 20 aasta külalislahkuse äris. Sain teostada end  Olde Hansas personalijuhina, tegeledes teenindusmeeskondade värbamise ja valikuga, sisekoolitajana ning mentorina. Viimased 6,5 aastat juhtisin kogu ettevõtet, kuid DISC koolitaja ja konsultandina nõustasin ja koolitasin teenindustiimide juhte. Aktiivne pakkumine arendab teenindaja enesekindlust ning parandab kiirelt märkamist ja tähelepanelikkust teeninduses.

bottom of page