top of page

KOOLITUS "ENESEKINDEL TEENINDAJA"

ALUSTAME SELLEST, MIDA KÕIK KÜLALISED MÄRKAVAD

​

See on teenindaja kehakeel ja näoilme. Külaline teeb paari hetkega otsuse, kas teenindajale meeldib tema töö, kas ta  on teenindusvalmis ning kas temaga oleks meeldiv suhelda. Leiame koos viisid ja moodused ning harjutame läbi.

ÕPIME ENESEKINDLAT JA PROFESSIONAALSET SUHTLEMIST

​

Teenindus ei ole lihttöö. Selleks on vaja rida oskusi ja teadmisi. Peamine neist on suhtlemisoskus. Harjutame läbimängude ja rollivahetustega efektiivset ja külalist väärtustavat suhtlemist.

​

​

LAHENDAME OSKUSLIKULT KEERULISI TEENINDUSOLUKORDI  

​

Tundub lihtsam olla enesekindel, kui probleeme ei ole, kuid märksa keerulisem, kui külaline ei käitu sugugi meeldivalt või tal on suisa kaebus.

Leiame koos viisid, kuidas jääda enesekindlaks, mõistvaks  ja lahendustele orienteerituks. Kinnistame teadmise läbimängude ja rühmatöödena.

​

​

​

  • Koolitusel keskendume suhtlemisoskustele

  • Õpime kuulama, parafraseerima, küsimusi küsima, väljendama mõistmist ja empaatiat

  • Koolitus kasvatab teenindaja enesekindlust ja oskusi keerulistes olukordades hakkama saamiseks

  • Kestvus 4 h, max koolitujate arv 15, hind 1250 eur.

Olen Aile Laansalu ja tegutsenud üle 20 aasta kliendikogemuse  juhina. Olen väga uhke oma töö üle Olde Hansas, kus töötasin välja maailmatasemega teenuseid ja hoolitsesin, et teenindus oleks alati erakordne . Enesekindel teenindaja pakub paremat teenindust ja on usaldusväärne tootepakkuja.  Sünnipärane enesekindlus ei pruugi tähendada enesekindlust teenindustöös ja vastupidi.

Olen Tene Link ja tegutsenud üle 20 aasta külalislahkuse äris. Sain teostada end  Olde Hansas personalijuhina, tegeledes teenindusmeeskondade värbamise ja valikuga, sisekoolitajana ning mentorina. Viimased 6,5 aastat juhtisin kogu ettevõtet, kuid DISC koolitaja ja konsultandina nõustasin ja koolitasin teenindustiimide juhte. Enesekindel teenindaja on teadlik oma tugevustest ja on oma töös edukam.

bottom of page