top of page

KOOLITUS "LOOME KOOS KÜLALISE TEEKONNA"

ALUSTAME SELLEST, MIDA KÕIK TAHAVAD

​

Raske on olla kõigi meelejärele, eks! Või siiski on olemas midagi, mida me kõik soovime, olenemata soost, vanusest, rassist vms.?

​

​

LEIAME KOOS TEENINDUSE VÄÄRTUSKOHAD

​

Teeninduses võib materjaalse väärtuse loomine tunduda üsna lihtne ja sellega piirdumine võib pigem meenutada toidutransporti. Kuidas luua emotsionaalset väärtust, on võtmeküsimus, sest just see loob kliendilojaalsuse. Leiame  grupitööna võtmeküsimusele vastused.

​

​

LOOME KOOS KÜLALISE TEEKONNA, MIS KASVATAB RAHULOLU JA LOJAALSUST

​

Loome koos külalise teekonna, mille erinevad etapid mõtestame lahti läbi kolme filtri. Selle põhjal saame luua teenindusprotsessi, mis tagab teeninduse kõrge kvaliteedi ja toob külalise rahulolu ja lojaalsuse

​

​

  • Koolitusel keskendume meeskonnatööle ja koosloomisele

  • Õpime emotsionaalse väärtuse loomist teeninduses

  • Koolitus kasvab teenindaja empaatiat ja teadlikkust selle kohta, mida külaline kogeb 

  • Kestvus 4 h, max koolitujate arv 15, hind 1250 eur.

Olen Aile Laansalu ja tegutsenud üle 20 aasta kliendikogemuse  juhina. Olen väga uhke oma töö üle Olde Hansas, kus töötasin välja maailmatasemega teenuseid ja hoolitsesin, et teenindus oleks alati erakordne. Külalise kogemuse rahulollu tasub väga panustada, sest uuringute kohaselt on 85% kundedest valmis rohkem maksma parema kogemuse eest. On, mille pärast mitte jätta see, mis külalisega juhtub, pelgalt juhuse hooleks.

Olen Tene Link ja tegutsenud üle 20 aasta külalislahkuse äris. Sain teostada end  Olde Hansas personalijuhina, tegeledes teenindusmeeskondade värbamise ja valikuga, sisekoolitajana ning mentorina. Viimased 6,5 aastat juhtisin kogu ettevõtet, kuid DISC koolitaja ja konsultandina nõustasin ja koolitasin teenindustiimide juhte.  Empaatia on omadus, mida saab endas arendada. Teenindustöös kliendi kingadesse astumine ning külalise teekonna teadvustamine aitab sellele suuresti kaasa.

bottom of page