Teenindus kui oluline osa kliendikogemusest
Kasvata lihtsalt klientide rahulolu, lojaalsust ja teenuse väärtust
![At the Cash Register](https://static.wixstatic.com/media/11062b_16bd83ff2f434fb4b9e3b6d1a62d947e~mv2.jpg/v1/fill/w_122,h_81,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/11062b_16bd83ff2f434fb4b9e3b6d1a62d947e~mv2.jpg)
Teeninduse audit
Teenindaja teekond erineb väga kliendi teekonnast, ometigi toimetatakse samas ruumis. Saa adekvaatne pilt, millised on sinu klientide tegelikud kogemused
​
Kellele: ettevõtetele, kelle teenus hõlmab klientide vahetut teenindamist
​
Sisu: klienditeekonna vaatlus, analüüs, ettepanekud kliendikogemuse parandamiseks, käibe kasvatamiseks, lojaalsuse suurendamiseks.
​
Auditi läbiviijad on 20. aastase kogemusega restoranijuhid ja DISC meetodi praktilised kasutajad
​
Teenindusmeeskonna audit
Teadlikkus meeskonna tugevustest ja nõrkustest annab võimsa potentsiaali luua kõik koos erakordset teenindust
​
Kellele: kõigile teenindusmeeskondadele
​
Sisu: DISC meetodi kaudu saab iga liige personaalse tagasiside oma tugevustest ja nõrkustest. Aktiivse arutelu käigus leitakse koostööd takistavad ja soodustavad tegurid, kasvatatakse grupisisest usaldust ja lepitakse kokku suhtlusmudelis.
​
Auditi läbiviijad on 20. aastase kogemusega restoranijuhid ja DISC meetodi praktilised kasutajad
![Serving First Course](https://static.wixstatic.com/media/11062b_4cc930190d404a31bf0eb8152ce270b4~mv2.jpg/v1/fill/w_123,h_184,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/11062b_4cc930190d404a31bf0eb8152ce270b4~mv2.jpg)